في الصيف لازم "نروق".. أحلى "طلة" للفنانات ع الشاطيء

الاثنين 25 يونيو 2018 11:40
كتب: ندا عصام

مع دخول موسم فصل الصيف، تحرص كل فنانة على الاستجمام، والاسترخاء بعد مجهود، وتعب مروا عليها  خلال الشهور الماضية في تصوير أعمالهن، والاستمتاع بقى بأكبر وقت ممكن سواء بمفردها أو مع أسرتها من خلال إجازة صيفية تخص حمام السباحة أو السفر للأماكن الصيفية الجميلة اللي بتطل على البحر، وطبعًا هو ده المفضل بالنسبة لهن، فكل فنانة منهم حبت تشارك جمهورها بتفاصيل يومها السعيد على السوشيال ميديا كعادتهن، وهنتكلم كتير ليه، ما تيجوا نشوف.

رحمة حسن

المعروف عنها إنها متواصلة جدًا مع جمهورها وتحب دايما تشاركهم بصورها الجديدة من الفترة للتانية، وبمناسبة الصيف بقى، نشرت رحمة حسن، سلسلة صور لها منها الفوتوغرافية وأخرى على طريقة السيلفي الشهير، وذلك من خلالها تواجدها على البحر، وظهرت بأكتر من شكل وبدون ميكب على الإطلاق وده مش جديد عليها الصراحة، "الثقة حلوة" مفيش كلام.





سيرين عبد النور

وشاركت اللبنانية سيرين عبد النور، الجمهور بصورة جديدة لها اثناء إجازتها الصيفية التي تستمتع بها الأيام الحالية، وظهرت سيرين بالمايوه والنضارة حاجة كدة "أخر روقان"، ونالت الصورة إعجاب الكثير من محبيها، ومتابعيها على السوشيال ميديا.





رولا سعد

رولا سعد، مابتفوتش فرصة إلا وبتشارك متابعيها على "الإنستجرام" بكل صورة جديدة لها، ونشرت أحدث صورها، وهي وراها حمام السباحة ممسكة في يدها "كلب"، ومرتدية جيب قصيرة "صيف بقى"، و "الجو حر يا جماعة".



 


داليا البحيري

دخول مفاجىء من داليا البحيري،  بـ"المايوه" على "الانستجرام"، حيث قررت أن تقضي عطلتها الصيفية مع ابنتها، حتى تستمتع بأجمل الأوقات معها، ونشرت سلسلة صور جمعتها بها في حمام السباحة، مرتدين "لبس الصيف بقى"، وجو من المرح والبهجة واللعب بالألعاب المائية.





منة فضالي

ونشرت منة فضالي، صور لها من حمام السباحة مرتدية المايوه، وذلك على "الإنستجرام"، أعجب بها رواد مواقع التواصل الاجتماعي متمنين لها إجازة سعيدة.





ريهام عبد الغفور

بعد معركة مسلسل "الرحلة" في شهر رمضان اللي فات والحالة النفسية اللي عاشتها بعد تصوير شهور كتير وضغط عصبي ونفسي، كان من حق ريهام، أن تستجم وتقضي إجازتها على البحر، ونشرت صورة من فوتوسيشن جديد ظهرت من خلاله بفستان أبيض على البحر قاعدة ملوكي.. "الصراحة حققك".