بعد إيقافها عن الغناء.. شيرين تتلقى اتصالًا من محمد صلاح (فيديو)

السبت 30 مارس 2019 01:00
كتب: ندا عصام

اتفرج -


أعربت النجمة شيرين عبد الوهاب، عن سعادتها البالغة بتقلي هاتفًا من النجم المصري محمد صلاح المحترف ضمن صفوف ليفربول الإنجليزي، بعد أزمة إيقافها عن الغناء.


وقالت شيرين، خلال حفلها الذي أقيم أمس الجمعة في القرية العالمية بدبي، قائلة: "انا عايزة اقولكوا حاجة فرحتني أوي وخليتني جامدة ده غير انكم موجودين معايا في الحفلة .. أنا صحيت الصبح من يومين على تليفون حد بتحبوه أوي واتصل بيا عشان يقولي انتي كويسة واحنا بنحبك وخليكي جامدة.. محمد صلاح"، مما تفاعل الجمهور بشكل قوي بعد أن قالت اسم الفرعون المصري.


وكانت قد وجهت النجمة شيرين عبد الوهاب، رسالة شكر وحب لكل من وقف بجانبها ودعمها ودافع عنها في أزمتها الأخيرة التي تسببت في وقفها عن الغناء وإحالتها للتحقيق.


وكتبت شيرين، تدوينة عبر "تويتر": "من نعم ربنا عليّا حبكم الكبير ليا، وحقيقي إحساسكم وصلّي؛ شكراً من كل قلبي لزميلاتي الفنانات الكبار وكل الفنانين والإعلاميين وأصدقائي وجمهوري وكل الناس اللي كتبت عني كلمة صبرتني، ودايماً في ضهر بعض".

 

View this post on Instagram

#شيرين_عبدالوهاب للمزيد من المقاطع فلو حسابي✨ ⤵ Follow me👇 @be4andafter_arabs @be4andafter_arabs مساحة خالية للرعاية👇 . . . . . . . . . الحساب الثاني👇 @be4andafter_arabs2 . . . . #ترند #اكسبلور #مشاهير #دكتوره_خلود #نهى_نبيل #فرح_الهادي #مودل_روز #بثينه_الرئيسي #شيماء_علي #الهام_الفضالة #هبه_الدري #فوز_الفهد #فاطمه_الصفي #فاطمه_المؤمن #دنيا_بطمه #دانه_الطويرش #حلا_الترك #روان_بن_حسين #شيلاء_سبت #شيماء_سبت #اريج_العبدالله #الين_سليمان #جود_عزيز #شوق_محمد #اليسا #شيرين_عبدالوهاب #هيا_الشعيبي #هيا_عبدالسلام

A post shared by بيفور العرب (@be4andafter_arabs) on